Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zamarznięte paliwo :/

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamarznięte paliwo :/

    ukuk, Nightrider jeździł z taką od samototu :wink:, to i ta spłaszczona będzie OK.

  • #2
    Zamarznięte paliwo :/

    Witam. Dziś rano chciałem odpalić auto a tu... kuku. najprawdopodobniej zamarzło mi paliwo w filtrze. Jeżdżę Octavią 2 1,9TDI, w nocy temperatura spadła do około -20, zawsze tankowałem na sprawdzonych stacjach więc trochę mnie zdziwiło że mam taki problem. Moje pytanie jest takie czy jeżeli ogrzeję filtr paliwa to jest szansa na odpalenie silnika?
    No chyba że macie jakieś inne propozycje na odpalenie mojej Octavi
    POZDRAWIAM!!!
    ..:::CzajniQ:::..

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez Marek Cz.
      No chyba że macie jakieś inne propozycje na odpalenie mojej Octavi
      najpepiej to gdzieś do ogrzewanego garażu auto wprowadzić, bo pieron wie gdzie złapało. Dawno wymieniałeś filtr paliwa?
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Marek Cz.
        czy jeżeli ogrzeję filtr paliwa to jest szansa na odpalenie silnika?
        a jak chcesz go ogrzać?
        Jak masz możliwość wstaw samochód do ciepłego garażu i powinno pomóc, jak nie to ja bym najszybciej wymienił po prostu filtr paliwa ale ostrożnie, bo pewnie przewody są pomrożone. Ewidentnie masz słabe paliwo... :? Wlej jakiś dekompresator do zbiornika z paliwem i zatankuj porządny ON.

        [ Dodano: Sob 25 Sty, 14 14:21 ]
        Zamieszczone przez piotrek_os
        najpepiej to gdzieś do ogrzewanego garażu auto wprowadzić, bo pieron wie gdzie złapało. Dawno wymieniałeś filtr paliwa?
        pisaliśmy jednocześnie :wink:
        PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

        Komentarz


        • #5
          Jeśli by zamarzło w filtrze to przecież w 1.9TDI filtr jest na wierzchu... Można rozkręcić, zobaczyć i ewentualnie nalać tam ropy...
          Ale bardziej prawdopodobne, że zamarzło w przewodach, ale jeśli gdzieś w okolicach filtra to też jest do ogarnięcia.

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez PAOLO ESCO
            pisaliśmy jednocześnie
            14:18 i myśl podobna
            Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

            Komentarz


            • #7
              filtr wymieniany był 2 lata temu. A jest możliwość że winne są świece żarowe? na wiosnę zeszłego roku byłem w serwisie Skody i powiedzieli mi ze 4-ta świeca szwankuje. I powiem szczerze ze wyleciało mi to z pamięci.
              ..:::CzajniQ:::..

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Marek Cz.
                filtr wymieniany był 2 lata temu.
                to tutaj zapewne masz problem...
                Zamieszczone przez Marek Cz.
                4-ta świeca szwankuje
                nawet na trzech powinien odpalić...swoją drogą wiedząc to powinieneś wymienić swiecę przed zimą...
                PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                  swoją drogą wiedząc to powinieneś wymienić swiecę przed zimą
                  bardziej chyba filtr paliwa :wink:
                  przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                  wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                  Komentarz


                  • #10
                    Z tego, co mi przynajmniej wiadomo, to filtr paliwa raczej nie powinien się zużyć w ciągu 2. lat. No chyba, że przejechał więcej niż 80 tys. km.

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Chris11
                      Z tego, co mi przynajmniej wiadomo, to filtr paliwa raczej nie powinien się zużyć w ciągu 2. lat. No chyba, że przejechał więcej niż 80 tys. km.
                      a to już zalezy na jakie paliwo się trafiło.....
                      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                      Komentarz


                      • #12
                        Wstawić auto do ogrzanego garażu w mim przypadku będzie trochę kłopotliwe jeżeli auta nie idzie uruchomić a do ewentualnego garażu dość spory dystans. Co myślicie gdybym ogrzewał filtr suszarka do włosów dało by to coś? (Takie ciekawe pomysły przychodzą mi do głowy)
                        ..:::CzajniQ:::..

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Marek Cz.
                          filtr wymieniany był 2 lata temu.
                          ad:

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Marek Cz.
                            Wstawić auto do ogrzanego garażu w mim przypadku będzie trochę kłopotliwe jeżeli auta nie idzie uruchomić a do ewentualnego garażu dość spory dystans. Co myślicie gdybym ogrzewał filtr suszarka do włosów dało by to coś? (Takie ciekawe pomysły przychodzą mi do głowy)
                            Dałoby pod warunkiem, że paliwo zamarzło właśnie w nim, a nie np. w przewodach pod podwoziem.

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Chris11
                              Zamieszczone przez Marek Cz.
                              Wstawić auto do ogrzanego garażu w mim przypadku będzie trochę kłopotliwe jeżeli auta nie idzie uruchomić a do ewentualnego garażu dość spory dystans. Co myślicie gdybym ogrzewał filtr suszarka do włosów dało by to coś? (Takie ciekawe pomysły przychodzą mi do głowy)
                              Dałoby pod warunkiem, że paliwo zamarzło właśnie w nim, a nie np. w przewodach pod podwoziem.
                              Nato też jest sposób - przedmuchanie, smacznego

                              Komentarz


                              • #16
                                Jak mu zamarzło na odcinku 30cm to może się zadmuchać na śmierć.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Marek Cz.
                                  filtr wymieniany był 2 lata temu
                                  i pewnie nie nosiłeś się z zamiarem wymiany, tak? A nikt Ci nie mówił, że producent zaleca wymianę co 2 lata? W dieselu tak naprawdę warto wymienić co roku przed zimą, nie są to wielkie pieniądze.
                                  Zamieszczone przez Chris11
                                  Z tego, co mi przynajmniej wiadomo, to filtr paliwa raczej nie powinien się zużyć w ciągu 2. lat. No chyba, że przejechał więcej niż 80 tys. km.
                                  To dlaczego producent zaleca wymianę raz na 2 lata? Poza tym to zależy też od paliwa i czy ktoś "wyjeżdża" zbiornik do zera, bo wtedy zasysany jest cały syf ze spodu.
                                  رافال
                                  Spoty
                                  Cause freedom is a lonely road
                                  My O2FL

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez rafiki
                                    zależy też od paliwa i czy ktoś "wyjeżdża" zbiornik do zera, bo wtedy zasysany jest cały syf ze spodu.
                                    ja zmieniam u ojca w mojej byłej O1 1,9 TDI AXR filtr paliwa ZAWSZE przed zimą i nigdy nie było z uruchomieniem auta w większe mrozy problemu!
                                    PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      A kiedy wypuszczales syf z filtra (pod filtrem jest plastikowy korek przynajmniej ja mialem w audioli)??
                                      Mi diesel odpalal przy -20 st C nawet na 1 swiecy tylko dluzej trzeba bylo krecic i dluzej grzac swieczke.
                                      Zorientuj sie ile benzyny mozesz dolac do ropy ja lalem 1PB na 10ON i po tym jak zaczolem dolewac PB skonczyly sie problemy z parafina.
                                      Staraj sie miec w zbiorniku wiecej niz pol baku bo jak jest malo w baku to ma sciankach zbiornika skrapla sie woda w powietrza i splywa do ropy.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez maly2st
                                        A kiedy wypuszczales syf z filtra (pod filtrem jest plastikowy korek przynajmniej ja mialem w audioli)??
                                        Tak dla jasności, nie syf a wodę.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez maly2st
                                          A kiedy wypuszczales syf z filtra (pod filtrem jest plastikowy korek przynajmniej ja mialem w audioli)??
                                          w 0II tego nie ma.
                                          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Wszystko co napisali koledzy wyżej + moim zdaniem warto do ropy (bo różnie może się zdarzyć) dodać jak zbliżają się większe mrozy coś porządnego: np.: (none) Więcej w tym wątku: Forum - Octavia Club Polska .

                                            Jak będziesz zmieniał filtr paliwa, to jak chcesz coś klasy premium do Purflux, a jak standard to Filtron.

                                            Świece weź NGK bo tańsze niż oryginalnie zakładane Beru, a równie dobre.

                                            Wszystko powyższe do kupienia u forumowych sprzedawców.
                                            Silnik R18A2.
                                            http://www.dadrl.org.uk
                                            http://www.lightmare.org

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Panowie bardzo dziękuje!!!

                                              Uruchomilem samochód... Okazało sie ze paliwo nie zamarzło. Problem był ze świecami najprawdopodobniej. Jestem już umówiony na poniedziałek do podpięcia pod komputer. Będę wiedział czy to świece czy co innego.
                                              Jeszcze raz dziękuje za pomoc. Pozdrawiam!!!
                                              ..:::CzajniQ:::..

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Marek Cz., to przy okazji wymień filtr paliwa :wink:
                                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Wymienię :wink:
                                                  ..:::CzajniQ:::..

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X